Airbagpromo.com - Forum
Airbagpromo.com - Forum

Please login or register.

Login with username, password and session length
Advanced search  

News:

Radio Freier Fall: NEUER SENDEPLATZ - donnerstags, 19.40 - 22.00 h - http://radiofreierfall.blogspot.com

Author Topic: Video: Game-One Bericht zu DJ Hero  (Read 217 times)

si mi

• Administrator
  • Jr. Member
  • made of sugar
    • View Profile
    • me
Video: Game-One Bericht zu DJ Hero
« on: November 02, 2009, 14:49:27 »

I on kürzlich in Game-One Bericht zi Dj Hero gsegn... I find de gonze Soche ziemlich witzig, bezweifl obbo stork dass des ähnlich erfolgreich wie Guitar Hero wearn konn. Guit i kennmi itz Dj-mäßig wos die technischen Kniffe ungeat a et so aus (manondgefade, innanondo mischn etc.) obbo i glab des ot mit auleign no wianiga zi tian als GH mit Gitarre spiel.

Meinungen? Hot des vielleicht sogor jemand schun amol gspielt oddo hot jemand vor sich des zi kafn? War intressant zi hearn wi des des seg =)

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=2DzjqxKAnfE[/youtube]
« Last Edit: November 04, 2009, 09:01:52 by travis »

Schweiky

• Newbie
  • *
    • View Profile
    • THE LUBBERS
    • Email
Re: dj hero
« Reply #1 on: November 03, 2009, 12:40:57 »

I hon ah den Beitrog gsegn... i konn mir ah net vorstellen dass des guat geat!! I hons ah no nia gspielt hon ober kehrt das man di Tracks net selber wählen kon bzw man konn lei zwischen zwoa vorgegebene Tracks hin und hear wechseln und lei wenns dir der Computer sog  :-\ mir kimp fiar hell mocht jo es dj sein aus oder ?? (bin zwor koan dj konns mir ober vorstellen)

Außerdem isch jo es Guitar Hero entstonden durchs Luftgitarrenspielen... und hell isch jo es geniale jemand onders richtig ouizocken und gleichzeitig ouscholten  ;D wos i mir bei dj hero net so guat vorstellen konn schun lei aloan dass des pult olm auf an tisch stian muas!!! LOL

Wenn i amol di schonz derzua hon bei irgend an Shop des auszutesten wer is bestimmt tian ober kafen tat i mirs nia!
YOU DON'T MESS WITH THE LUBBERS

Schweiky

• Newbie
  • *
    • View Profile
    • THE LUBBERS
    • Email
« Reply #2 on: November 03, 2009, 12:43:38 »

Ahjo... Und i hon no nia an DJ gsegen der auf a Plotte oben menondergedruckt hot LOL
YOU DON'T MESS WITH THE LUBBERS

si mi

• Administrator
  • Jr. Member
  • made of sugar
    • View Profile
    • me
« Reply #3 on: November 03, 2009, 15:53:07 »

:D jo i frog mi a wer af die geniale idee kemm isch die Knöpfe AF do Plotte zi positionieren... naja

Reddey

• Newbie
  • *
    • View Profile
    • wupwup
    • Email
Re: Video: Game-One Bericht zu DJ Hero
« Reply #4 on: November 08, 2009, 23:12:15 »

Finds a nit so sponnend, sie hobn holt gwellt eppes fir die Freunde der Elektronik inklusive Hiphop mochn.

Mit wirklichem DJing jeglicher ort hot des logo nix zu tian, ober vielleicht isches jo decht gonz lustig zu spielen...
~~~~